Volgende stappen dienen worden gevolgd:
- Indien er een ongeval zich voordoet en een speler moet een ongeval formulier invullen dan wordt vanaf nu de club door de ouder/speler op de hoogte gebracht. Dit kan door een email te sturen aan info@sv-zaffelare.be met daarin de volgende informatie:
- De naam van de speler
- De ploeg van de speler
- Heeft de speler een hospitalisatie verzekering en zo ja de welke – naam en telefoonnummer die op de kaart staat
- Datum ongeval
- Tijdstip ongeval
- Tijdens welke wedstrijd of training heeft het ongeval zich voorgedaan
- Beschrijving van het ongeval
- Met bovenstaande informatie wordt een aanvraag van een ongeval ingediend naar de bond – de ouder/speler krijgt een medisch attest op het email adres waar de aanvraag (stap 1) is van verstuurd
- Het is aan de speler om nu een medisch getuigschrift door te sturen naar info@sv-zaffelare.be en dit binnen de 21 dagen na het ongeval. Indien dit te laat wordt ontvangen zal het ongeval worden geweigerd door de bond. Het medisch getuigschrift is:
- ofwel een volledig ingevuld Ongeval formulier (beide zijden voorzien van handtekening en klevertje mutualiteit)
- ofwel een ingevuld medisch attest dat is verkregen na het doen van de aanvraag (zie stap 2). Voorzien van handtekening en klevertje mutualiteit.
- Eenmaal het ongeval volledig ontvangen door de bond krijgt de ouder/speler op zijn email adres een document – ontvangstbewijs van de bond
- Alvorens de speler opnieuw kan spelen/trainen moet via email een attest van genezing of ingevuld ontvangstbewijs worden doorgestuurd
- Verzamel alle kosten gemaakt en geef die in 1 keer door – doe ze in de grijze brievenbus binnen in de kantine en zend een email naar info@sv-zaffelare.be dat de onkosten in de grijze bus zitten
- De kosten worden berekend door de bond en worden teruggestort
Extra vragen kunnen worden gestuurd naar het email adres info@sv-zaffelare.be